WHAT ON EARTH DID I THINK ABOUT ALL THE TIME BEFORE YOU?

Kanelbullens dag, djurens dag och min dag!
Min dag har varit så bra. Den har varit fin och jag kommer och minnas den som jättebra när jag tänker tillbaka. Jag blir rörd av alla fina människor som vill gratta mig, bara skicka ett sms, faktiskt ringa och sen alla som hälsar på och slår en fika! Ni är så fina och jag är inte säker på att ni anar hur mycket det betyder, ärligt från hjärtat, massor!
Bara för att jag fortfarande är extas över min dag så tänker jag faktiskt slänga upp några mobilbilder vilket medför lite halvbra kvalite.. Men det gör mig inget just nu, hoppas ni också står ut med det!
Maddis och Greger, Maria Montazami, man behöver inte säga mer! Den ligger nu på sin plats!
Så bra bara, tack så otroligt mycket ännu en gång!
Michaela och Jonas ni är underbara som ger mig ittala-glasen
som jag dreglat, suktat och bara längtat efter. Perfektion i glasform!
Sen Helena och Henke som ger med design och saker till hemmet i 1.
Här ska bakas dukas och fixas. Ni känner mig läskigt bra!
Sen har jag fått massa annat, men det skulle ta mig lång tid att presentera och visa..
Till min finaste, tack för att du skickar iväg mig till ett event som Ladies Night. Jag blir så glad!
Äntligen något annat än jobb på schemat! <3
Tack och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0