THE SUN IS SHINING EVERYDAY, BUT IT'S FAR AWAY.

Inte okej med massor av snö idag, inte heller att det blåser storm. Det som inte heller är okej är att jag är hungrig och trött, men det kan jag åtminstonde påverka, inte sant?
Ont i halsen också, men det var mitt straff, så det tar jag, hah!
Hoppas innerligt på att veckan går fort, mest springer förbi, för ojojoj vad jag längtar till helgen! Det känns som om det har stora chanser till att blir riktigt jäkla klockrent. Jag ska göra allt för att få veckan att gå fort! Imorgon är det sovmorgon som gäller, det tror jag i alla fall.
Om någon månad eller två är det i alla fall vår, då är det dags att styra upp för äventyr i Stockholms skärgård!

Kommentarer
Postat av: keela

haha jag också!



öh, nej... vi får vara odärgliga i helgen?

2010-03-23 @ 11:50:58
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0