IT'S GETTING LATE, BUT I DON'T MIND!

Äntligen en riktigt dator igen, skönt. Även om jag måste erkänna att jag klarat mig rätt bra ändå.
Kalas igår för en kusin som blev moppebrud och sen fira syster idag som egentligen inte fyller idag, tårta både högt och lågt. Magen säger ifrån allt sånt. Har i princip bytt kost nu i en månad för att testa magen, mår bättre med detta men inte är det bra.. Klarar inte värk hela tiden. Men det går över någon gång, kanske bäst om farbror doktorn får kolla upp.
Imorgon vet jag exakt vad som står på att-göra-listan, tvätta mer än 2-veckors tvätt. Hallå trevliga dag, nog för att det är härligt att tvätta upp allt sånt men ja, skärtorsdag och det bästa av allt, en riktig sovmorgon!
Nu ska jag lyssna på efterlängtad musik, pussinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0