SAY WHAT YOU WANT.

Jag sitter här med det största skoproblemet jag någonsin haft. Jag har hittat ett par skor som jag fullkomligt äälskar! Men inte alls praktiska med tanke på att dom inte är så vidare varm nu fram på höstkanten och så är dom vita såklart!!! Som mina skor alltid är!!! Älskar vita skor det är sjukt snyggt 90% av fallen!
Men ska jag då lägga pengarna på ett par andra som är lämpligare? För jag har ju inte råd med två par.. Hatar detta! Men jaja, får ringa min rådgivare.
Här sitter jag och har problem med vilka skor jag ska köpa och hur jag ska lösa detta, tänk på barnen i afrika liksom... Hm.. Skärpning!

Lite tv nu bara!
Hejhopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0