PICTURES FRAMING UP THE PAST.

Ja det har varit en lång dag och en kall natt. Japp, vi har ingen värme i huset sen ett dygn tillbaka, eller jo, i morse fixade pappa så jag slapp frysa arslet av mig i alla fall. Men det är fortfarande ur funktion om man säger så!

Jag har i alla fall gjort en stor dag idag. Jag har lyckats tagit körkortet, trodde jag aldrig med min nervositet, men jag klarade det och är sjukt lycklig! Bättre sent än aldrig, men jag är ju inte 19 än och det var mitt mål så tummen upp. Det känns som en sån lättnad, det är ju ändå ganska stort.

Plus att jag drar söder ut om några dagar och stannar där några dagar och kommer trivas jäkligt bra där några dagar - förhoppningsvis.

Nu ska jag slänga mig i säng, så otroligt trött när alla spänningar släppt. Och jag ska somna med ett leende på läpparna. Pussinatt.





If i lay here
If i just lay here
Would you lay with me and just forget the world?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0