NEW YORK, THERE'S NOTHING YOU CAN'T DO!

Åh, vad jag är slö idag. Eller så har jag bara inte kommit igång än! Var chaufför mest hela kvällen igår fram och tillbaka, så sysselsatt var jag. Ikväll blir det dock annat, jag måste packa och fixa för imorgon bär det av!

Härom dagen så var presenterna jag fick såklart väldigt fins Cult Design-grejjer och sen jättefin Serholt Sweden-grejjer. Jag har ingen koll på det märket riktigt, men det har jag nu. Hejåhå! Det är helt otroligt vad fina saker som har, jag är fast. Det kanske inte slår Cult Design med tanke på hur mycket man kan mixa och matcha deras kollektioner.. Men Serholt Sweden är tätt in på.
Kolla här bara;



I'm in love.

Nu ska jag äta lunch, klä på mig och inte springa runt i myskläder(!) och sen åka en sväng.
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: SmultronMamman

Hej!

Har blivit nominerad i en Veckans-Blogg tävling hos Isabell. Skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig. Är nr 9 bland dom nominerade och för att rösta kan du gå in här. http://onlyisabel.blogg.se/2009/september/finalister-i-veckans-blogg.html#comment



Hoppas du röstar =)

Kramar Smultron Mamman

2009-09-19 @ 14:15:20
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Caroline

nämen Therese! shit vad glad jag blev att du skrev ett inlägg, ja du shirribirri det var riktigt länge sen! för länge sen! åh tackar, klart jag ska hälsa dom, träffar dom på lördag :)

shirribirri! :D

2009-09-19 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0