LIFE'S TOO SHORT TO MAKE TROUBLE OUT OF SMALL THINGS.

Det är onsdag, halvdant väder och jag är fortfarande så otroligt trött. Känner för att bara vara samtidigt som jag skulle kunna ställa till med världens påhitt! Mest av allt längtar jag till helgen, helgen har jag även blivit anställd som taxi och sen på söndag drar jag som sagt. Längtar riktigt ordentligt.

Det mest negativa just nu är att höstluften är på igång och min hud är förstörd igen. Jag tål verkligen inte torr luft. Smörjer ansikte varje morgon och kväll, men ändå är det sådär mitt på dagen. Och inte kul ifall jag inte skulle smörja det alls, jag har provat! Det är hemskt med sånhär hy. Så nu är jag ute efter en mjukgörande kräm som vekrligen är bra, som håller länge, som man inte blir fet av, som man blir mjuk av och så vidare. Jag får fortsätta leta och sluta babbla om inget.

Hejhopp så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0