JAG GÅR SÅ LÅNGT SOM VÄGARNA RÄCKER.

Igår började jag med att rensa en av min systrers kylskåp till frukost, massa frukost måste jag ha. Sen var det bara att hjälpa henne med Josefins rum och där blev det röjning kan jag lova, exteme home makeover?! Aja, mycket slängdes och väldigt mycket bättre möblering. Dock inte glömma allt onyttigt..
Sedan framåt kvällen begav jag mig till arlanda själv för första gången, men hittade rätt på första. Bra jobbat! Där hämtade jag upp den andra syster med familj som varit på en väldigt skön semester på Skitahos och runt.
Efter det försvann tiden känns det som och jag åkte hem till huset där jag spenderar min vecka och myste med Cesam, mysigt kille det där ;) Stor, tjock och hårig - katt, don't worry. Dock kände han för att väcka mig vid halv 5. Jag kände inte likadant, men kunde ändå inte låta bli att flina när han skulle mysa massor.

Imorse blev jag upphämtad av Helena, hon som är brun som en pepparkaka. För att hjälpa henne med att röjja pojkarnas rum. Man skulle kunna tro att jag gått och blivit en städhjälp! Men gör det mig något? Neij. Jag är snäll och hjälper. Men nu har hon gått och lagt sig och jag ska göra mig i ordning så ska vi dra en sväng.

Äger inte folk några roliga bilder? Hittar ingenting.
Hejhopp!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jamen det tycker jag verkligen att vi borde göra, skulle vara tråkigt om vi inte sågs något igen liksom :P

kram

2009-09-23 @ 17:34:46
URL: http://carolinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0