IF I CAN'T SEE THE SUN, MAYBE I SHOULD GO.

Fortfarande fullproppad-fullbokad-jätteupptagen. Men nu har jag tagit min stund och satt mig här framför tvn och har det ganska skönt.
Igår skulle jag varit in till stan och käkat middag men var upptagen med att vara chaufför och barnvakt och det gick ju finnemang det med. Sen kom det ett samtal från Odenplan och det är var det livat, dock gänget på väg hem, och då konstaterades det att det inte var speciellt nyktert! Men jag fick mig ett gott skratt.
-Du får 350 kr och min högra sko!

Men imorgon ska jag säga hejdå till katten, vi har haft en mysig vecka!
Sen ska jag än en gång ta mig till arlanda på tisdag morgon vid 5tiden på morgon, så det gäller att vara uppe med tuppen, senast!
Nu ska jag hämta lite diamglass till pappa och mig sen ska jag fortsätta lyssna på sjukt bra musik som man inte kan få nog av..

Hejhopp!


Och inte funkar det att fixa bilder heller. Skitgrejjer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0