I NEED YOU RIGHT HERE, RIGHT NOW.

Min vecka har varit väldigt bra hittills och jag har haft jättemycket att stå i men det gillar jag. Och igår kom bästaste Michaela till mig och det var bäst! På kvällen kom även Jonas och Nicke på besök, massa skratt och tok. Men dom drog hem senare och jag och Michaela stannade i soffan flera timmar till och bara pratade, precis som det ska vara! Vi somnade sött och sen hoppade vi upp i morse för att bege oss till Kista, handla äntligen nya strumpor och lite mer - nöjd.

Jag tog och spenderade min kväll hos Helena och Henke också, tack för en mysig kväll, med Idol, film och massa gott. Men nu är det sängdags och jag vill bara sova bort allt det dåliga nu. Usch.



Myskillen Cesam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0