YOU PROMISED ME YOU'D BE AROUND?!

Igår var det part-aaay hos Milla och jag var skitglad över att kvällen skulle inträffa så jag fick träffa alla igen. Pizza, efterätt, massa gott och sen massa prat såklart! Jag gillade kvällen, men den kanske blivit snäppet bättre om jag inte blivit sämre framåt kvällen och blivit lite hängig - skitgrejjer! Men jag tackar för det som blev, sen kom ju grabbarna och en hel del människor och det var trevligt allt ihop! Varför gör man inte sånt oftare?



Sen till helt andra bullar. Jag har fått saker och ting klart för mig och det känns bra. Dock är det en hel del som känns inte alls bra också men det är något jag får leva med. Jag har ändå ingen annan än mig själv att skylla, och det är ju något som gäller alla människor. Sen är det synd att folk tror att det ligger till på andra sätt än det faktiskt gör, men sånt får man ta. Jag lovar att stå för det jag gjort och gör - så är det faktiskt.



o8.


Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

Vilken härlig bild, så fina färger! :D



Du har helt rätt, man måste stå för det man gör!

2009-09-13 @ 21:39:06
URL: http://rze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0