GO AHEAD, TELL ME..

När jag var liten sa jag alltid att morfar satt på månen. Han gick bort då jag var tre men har ändå ett svagt minne av honom. Och liten som man var tyckte man väl att han kunde sitta på månen då han kommit himlen. Det var väl inge konstigt?! Än idag sitter det där i, och det går stunder då jag saknar min morfar så oerhört mycket, trots dom små minnena. Han betydde så ofantligt mycket och gör än idag.
Men det jag vill komma till var att det är stjärnklart ikväll och månen lyser som aldrig förr ungefär. En stjärna är rakt nerifrån månen, exakt rakt nedanför och lyser så starkt och fint, plus att allt detta speglar sig i vattnet och lyser upp hela vårat vardagsrum. Såklart att mina tankar hamnar hos morfar, och jag tror han sitter där på månen fortfarande och att det är han som hängt ner stjärnan.

Morfar <3


Kommentarer
Postat av: AKP

Nice! :D

Tack för din kommentar!

Ska ta och kika igenom din blogg när jag har tid =) Den ser spännande ut =))

2009-09-03 @ 17:32:58
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0