CAN YOU SHARE ALL THE PAIN AND HAPPY TIMES?

Mår inte alls bra, jag mår som att jag skulle.. ah nej jag vet inte ens de. Jag gick upp 7 imorse och mådde sådär men det har bara blivit värre ju längre in på dagen jag kommit. Och inte tala om hur dåligt jag mådde vid middagen. Ville inte stoppa en liten bit mat i munnen ens, men måste ju få i mig något så jag åt lite. Feber har jag och mår dåligt verkligen hela jag. Jag hatar att må såhär, jag blir arg. Jag ha varit förkyld ca tre gånger sen början av augusti, ska jag helt plötsligt bli såhär dålig när vi kommer in i september?! Jag orkar inte. men det kanske är svininfluensan, vad vet jag.. Mamma och jag säger att det är svininfluensan vi fått så fort vi hostar eller nyser. Nej men skämtosido, detta är värdelöst. En fredag dessutom, men vad lyckas inte jag med?!

Dags att lägga sig eller något, jag vill inte må såhär.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0