ALL I HAVE TO DO IS DREAM!

Har blivit användare av Skype, dra på trissor! Men det kommer verkligen behövas när jag bor i USA sen. Så mamma och jag började redan ikväll att snacka med tanke på att hon inte är hemma. Och ja, det var ett riktigt skojjigt samtal, med tanke på att det var tjall på tråden och det lät som små ekorrar satt och tjattrade när vi pratade! Någon som vet vad det beror på? Vi har checkat allt, men vi lyckades inte lösa problemet..
Men hur som helst så skulle vi se om ekorrarna dragit vidare imorgon.

Och nu är det sängdags. Jag behöver vila nu och vara pigg dom kommande dagarna tror jag bestämt!
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Lottar ut en gratis bloggdesign just nu i min blogg. Låter det intressant är du välkommen att delta!

Lycka till!

2009-09-14 @ 11:31:27
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0