ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG!

Här kommer ett otroligt kärleksladdat inlägg. Ja, det är helgens bröllop jag pratar om. Jag har nog heller aldrig sett något vackrare. Att min syster skulle vara vacker det visste jag och alla andra utan att veta hur klänningen och allt såg ut, med tanke på att hon innan hållit allt hemligt. Men stunden brudparet klev in i kyrkan och gående fram i gången, då föll tårarna. Det gick inte att hålla sig, obeskrivligt. Sedan efter allt talande och deras JA så fylldes kyrkan av en kvinnas röst som sjöng - kärleken föde oss samman och sedan aldrig ska jag sluta älska dig. Då brast allt igen om och om, och inte hade någon näsdukar. Och inte nog med det så grät brudgummen massor, snacka om kärlek. Aldrig har jag sett så mycket kärlek. Så mycket kärlek och lycka. Det är helt otrolig äkta kärlek. Helena var 15 då dom träffades och det är några år sedan nu. Det är bara så - meant to be!
Efter bröllopet bar det vidare hem till trädgården deras för att fira med mat, tårta, kaffe och annat drickbart. Och allt blev en stor otroligt lyckad fest! Sedan fram mot midnatt lämnade brudparet festen för att få en bröllopsnatt i lugn och ro. Men festen slutade inte för det, den var bra livad fram mot småtimmarna! Dock hade det ett lite konstigt avslut men det var inget som paret just då blev inbalndad i och det var det bästa.


Helena och Henrik
<3
(Brudgummen, som fortfarande har ögon fyllda av tårar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0