WILL YOU HOLD MY HAND AND BE MY GUIDE?

Jag är fortfarande helt lost. Men jag försöker varje dag mer och mer för att inte vara det. Men jag är på väg nu, det går sakta men det går banne mig inte bakåt i alla fall!

Saknar ihjäl mig efter Uppsala och Väsby förövrigt, vill vara där nu och mest av allt ha egen lägenhet. Men nu efter halloween ska jag ner och längtar verkligen. Varje halloween brukar spenderas med släkten och har alltid gjort, men denna kommer inte göra det. Jag tycker det är jättetråkigt verkligen, så denna halloween kommer bli helt annorlunda mot vad den brukar. Men det kanske blir bra ändå?! Frågan är vad man ska vara utklädd till, har liksom inte mycket att satsa med, någon som sitter och håller på något kanonförslag och lust och dela med sig ??

Nu ska jag käka lite lunch och sen ut igen, vädret är kass men vad gör man..
Hejhopp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0