GO AHEAD, TELL ME YOU'LL LEAVE AGAIN.

Vilken myshelg jag haft, ja, eller det började redan i torsdag och det mysiga har dragits över mig en del i alla fall. Jag har haft det bra helt enkelt. Och idag avslutas helgen med min födelsedag! Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag! En väldigt bra dag och fina gratulationer och presenter, en helnöjd thérése, redan från 00.01 inatt :)

together we make a family.

Har dessutom blivit väldigt less på att sitta vid datorn, jag har haft perioder då jag varit nörd. Nu orkar jag inte sitta här så mycket. Kollar Facebook och msn lite sådär, men inget mer. Och här sitter jag och bloggar tänker ni(?) Jo, jag vet. Men det var det dags för nu kände jag. Sånt som man kan behöva ibland. Jag ska nog pyssla/läsa/skriva eller något nu, har massa tankar som jag skulle behöva göra av någonstans! Men min vän Michaela vet bestämt var man gör utav sånna tankar.. Man slänger ut dom genom fönstret! Inte värre än så! Eller ?!

Neij, nu ska jag ta och ha en fortsatt bra födelsedag och mysa lika mycket till dom timmar som är kvar, för i morgon är det ingen rast och ingen ro..
Hejhopp!



It's cold outside.


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis i efterskott! :)

Huggies!

2009-10-07 @ 11:38:27
URL: http://carolinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0