SO CLOSE YOU CAN ALMOST TASTE IT.

Seg som tuggummi beskriver mig bra just nu och lägger jag mig ner så är det ingen tvekan på att jag somnar och sover som en stock antagligen. Har varit ute mest hela dagen, och friskluften är bra! Men man blir bra seg inne. Det skulle ju trots allt vara väldigt skönt att sova en stund...

Ikväll är det plastikkirurgerna och jag lär ju inte missa det. Sen är det såklart Desperate Housewives som jag är sjukligt besatt av, har dock sett avsnittet redan, men kommer med stor sannolikhet kika ändå!

Nu är frågan om man ska gå på en promenix eller sova lite middag.. Återstår att se..
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Åh älskar desperate housewives!

2009-10-13 @ 18:05:36
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0