NOTHING LOOKS QUITE THE SAME.

Fredag med fredagsmys. Japp! Jag är så otroligt trött, vet inte riktigt varför, kanske för att veckan har rullat förbi jättesnabbt. Sova massa timmar skulle vara skönt, men imorgon ska jag upp igen vilket känns jobbigt med tanke på att det är lördag. Men jag löser det med att sova middag, inga problem!
Har jag riktig tur får jag träffa min syster med familj imorgon, det är bäst!

Sitter här och väntar på att någon ska åka ur idol, mina favoriter ikväll var Erik, Mariette och Tove. Fast det är dom ju alltid annars också ;) Och efter Samantha, jag älskar verkligen serien, bäst. Sen kryper jag ned med en grym bok om jag åker med något kapitel innan jag slår igen mina blå.

Nu börjar det igen, spännande. vem borde åka ut ikväll?
Hejhopp!



Det positiva med mörkret är att man får ta fram alla mysiga myslampor och verkligen utnyttja dom, det är mysfaktor det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0