I SAID TOO MUCH, BUT NOT ENOUGH.

Här sitter jag med uppumpade läppar som om dom vore botox-förorenade! Men så är inte fallet, jag har infektion vilket resulterade väldigt svullna läppar, folk tror jag har opererat mig, inte okej. Men det är på väg att bli bättre.

Min blogg sprider inte så mycket glädje dessa dagar då allt känns tugnt just nu, så det är inte så kul att läsa om man vill läsa något skoj. Men det kommer ljusare tider, och jag kommer komma tillbaka, snart så. Men just nu är allt som en berg-o-dal-bana. Och jag ska försöka hitta ut ur detta spindelnät, och jag tror att jag gör det så småning om. Men nu är det sådär.

Imorse var jag uppe så tidigt att jag kunnat väcka tuppen, så nu blir det inte mycket annat än att sova.
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Absolut kan jag det :D det e bara att fundera ut lite ideér om färger och så så kan jag ta och fixa det någon dag :)

Kram kram!

2009-10-20 @ 22:46:02
URL: http://carolinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0