I DANCE AROUND THIS EMPTY HOUSE.

Nu är jag här igen. Jag sitter och uppdaterar mp3n med massa bra. För imorgon bär det av för avkoppling, och jag har laddat batterierna till kameran, så förhoppningsvis laddar jag mina egna batterier i helgen.

Puss på Milla
som fixade mitt hår idag, jag är supernöjd. Och på tisdag blir det förhoppningsvis något mer kul, här ska vi allt exprimentera, jag litar på Milla fullt ut ;)

Jag ska upp med tuppen imorgon, så det är dags att stoppa huvudet under kudden.
Hejhopp!



Nyvaken, hallådär!


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh men tack så hemskt mycket :D vad glad jag blir hörrödu! Shirribirri pårej! ;D

2009-10-10 @ 18:08:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0