SKÖÖÖÖNT!

Längesedan, jag vet inte ens när jag satt vid en datorn sist. Det har varit skiva, skiva, skiva, expo, bio, lite sömn, fotografering, middagar, trädgårdsfixande, skola fram och tillbaka och hejåhå!! Jag är slut, och kan nog inte räkna timmarna jag ligger back på sömnen men det gör ju inget för det är den perioden på året. Det gäller att ta vara på tiden bara för den här perioden är underbar och detta år även speciell med tanke på student och allt. Nej jag vågar inte riktigt tänka på det, hejåhå blir man utslängd i vuxenlivet! Jag gillar de inte men det sägs att det finns ett liv efter guc, haha, och all annan trygghet man haft.
Det är inte mycket tid kvar alls, man kan faktiskt räkna timmarna!

Nu ska jag gå och mysa, sen lite sömn.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0