SAN FRANSISCO!

Har har jag sprungit runt som en yr höna hela dagen och det har fortfarande inte lugnat sig. Allting bara snurrar för att man har saker att göra och sen så är ångesten på topp sådär mysigt! Och mitt upp i alltihop så får man sms från tandläkaren om att man har tid i morgon, ja jag åker ju 30 mil för det. Ringa upp, boka ny tid med en jäkla surpitt, komma ihåg tiden och sen fortsätta ta reda på allt kaos i huvudet. KAOS med stora bokstäver. Nej vad jag skulel vilja nu är så mycket annat än alla måsten som jag har. Och imorgon är det bara en vecka till skivan, helt sjukt vad det går snabbt och inte ens det är helt klart. Men det viktigaste klart! Sen lyckades jag fixa några flera att komma dit idag, gillar't, men jag ska nog allt locka flera.

På språng, dags att springa vidare.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0