SÄG VAD DU TYCKER.

Stannade i skolan till 16.35 denna fredag, duktigt Therese. Och det bästa var nog att jag kände mig skapligt nöjd när jag lämnade skolan, och jag kan inte ens minnas när det hände sist.

Jag har funderat på mycket den senaste tiden, mer än vanligt och det är mycket. Jag vet inte var allt har tagit vägen och det är mycket jag inte förstår, speciellt när det gäller människor. Jag har tappat något känns det som och jag vet inte var jag är på väg, inte heller vet jag vad jag vill vad det än gäller. Förutom det jag är jävligt envis på, men det är ju inte allt för mycket. Jag känner också att det finns speciella personer i min omgivning som jag inte klarar mig utan. Och då är det inte där här oseriösa, utan människor jag verkligen vill ha i mitt liv, som jag är livrädd för att dom ska lämna mig, men jag vågar inte säga det. Rädslan för att dom ska kanske ta avstånd från mig eller liknande, jag vet, det är helt sjukt hur jag tänker. Men jag vågar inte säga det rakt ut, men jag tränar på det, men grejjen är väl att det gäller vissa personer bara.

Men bort med dystra nu. Just nu sitter min syster och frågar mig hur kallt skitjävlakallt är, ah men det är ungefär precis så kallt som det låter, kanske.. Fast jag saknar faktiskt att spendera tid med henne.. Men jag ska allt ta igen det för hon är liksom lite bättre än alla andra. Fast ah, nu skrämde hon skiten ur mig också. "tuttar, läppar, ansikte.." Nej skärpning liksom, det här funkar inte, svullen gris liksom..

Jag ska nog ta med mig pluggandet till sängen. Imorgon skulle jag vilja göra något rikitigt kul men finns den tiden?! Eller bara en glass på McDonald's kanske?

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0