RENT HELVETE!

en ny vecka och en ny dag. helgen har bestått mest av ingenting men såklart eurovision, det missade man inte (eftersom det var på ettan.) och jag är besviken över hur europa röstade på vår låt, jag gillar den verkligen. synd att det talas om att dom andra länderna redan kommit överens om att sverige skulle komma typ sist. man vet aldrig.

igår var jag på au pair-möte och tog ett lite längre steg en planerat, ett steg närmre. spännande faktiskt. men fortfarande inget bestämt. men vi får se vad som händer, fast nu är jag mer motiverad än tidigare och jag vill komma bort ett tag.

jag vill än en gång säga att torsdagen var klockren, trots att man hade en hockeytrunk men ångest och minnesluckor dagen efter. men idag pratade vi alla tillsammans om torsdagens bravader och jag var inte ensam om minnesluckor, inte alls. man skulle kunna säga att mina var lindriga nästan. trots hockeytrunk och dimma var det värt det, så jävla värt!

för jag önskar dig verkligen lycka till imorgon, det vet du <3
ayo technology - milow, ändå.
hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0