OH YES, JAG RÄKNAR DAGARNA.

Lite bakvänd dag, att börja kl 15.oo, men då är förmiddagen ägnad åt tvätt. Trodde att jag skulle ha massa energi idag också men tji fick jag. Min hals är värre idag, rethostan trotsar mig och jag antar feber också. Men nu är det snart långhelg och det ser jag framemot, träffa dom kära föräldrarna som det var längesen man träffade och sen en hejdundrande helg med festande, eller ja, det var väl vår plan i alla fall. Kanske att det där lät lite för mycket, men fest helt enkelt, ni fattar. Den som lever får se.

Nu lyckades jag bränna den ända lilla lunchen jag hade också, heja mig! Men riskakor är väl okej till lunch annars? Nej det här funkar inte.

Jag måste ta mig en tripp ner till tvätten. Inte min dag idag, snälla säg att människorna på skolan kan peppa mig lite, för då är jag på gång. Förövrigt idag måste jag plugga och det är ingen höjdare.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0