I WON'T BACK DOWN.

Än en gång står jag en torsdag med beslutsångest. Men nu valde jag bara rakt av. Jag måste sätta mig själv först nu, vilket känns konstigt. Så det gäller att jag inte känner efter nu för då klarar jag det inte.

Till veckan har jag stora planer om fotografering så jag hoppas jag har tiden. Förövrigt är det studentskivan om exakt en vecka. Det börjar bli pirrigt, men samtidigt riktigt spännande, det känns som det kan bli riktigt bra!

Jag börjar dock känna mig dålig så jag hoppas verkligen för att i världen att jag inte håller på att bli sjuk, eller så får jag bli de nu så jag blir av med det innan torsdag. Pepper peppar.. Jag har i och för sig klarat mig förvånande länge fast att jag varit i kontakt med olika sjuka. Men det är min huvudvärk som vägrar ge upp. Jag som aldrig har huvudvärk. Tredje dagen nu.

Den här helgen blir antagligen ganska lugn verkar det som så jag kommer nog skriva mera då, för nu är det inget annat än sängen som gäller.

Maddis, i love you sis'.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0