DET KOMMER BARA LEDA TILL NÅGOT ONT.

Idag blev det tillbaka till Uppsala efter en snabbvisit. Och det blev en mc donald's sådär mitt i natten, lite lugnt. Nu är det dags att sova jag har fortfarande inte återhämtat mig från festandet, jag behöver sömn. För imorgon är det jag som har massor att göra, då menar jag massor! Musiken på och sen kör ba kör. Att jag har massor i skolan är däremot INTE OKEJ, och såklart man får ont i magen. Men trots allt så är det inte mer än 20 skoldagar kvar, det är inte mycket att komma med! Så nu kör vi, åtminstonde försöker.

Förresten så är jag ledsen över att jag inte hjälpte min syster att flytta i fredags (men jag vet att du tycker om mig ändå :) ) och du hade förstått om du var i mitt skick då. Baksmälla var inte problemet, det kan jag lova! Problemet var snarare att jag inte skulle fått sova något.

Nu måste jag sova, samla lite energi, sånt som kan vara bra att ha har jag hört. Undra bara vad mina drömmar kommer med inatt. Snacka om psykande med drömmar ibland.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0