IF THINGS WERE DIFFERENT, IF WE LIVED IN A PLACE WITHOUT DUTY, WOULD YOU BE WITH ME?

Dagens låt: Tingeling tingeling come on baby shake that thing ;)
Dagens frisyr: Stor trasslig tofs.
Dagens smink: Mascara.
Dagens klädsel: Jeans och tröja.
Dagens händelse: Man ska inte koka varm choklad i kaffebryggare!
Dagens planer: Tvätta.
Dagens vill ha: Helg och mer sällskap.
Dagens saknad: Mina nära och kära.
Dagens tråkigaste: Att jag är så trött.
Dagens måste: Tvätta.
Dagens finaste: Vädret.
Dagens dricka: Varm choklad.
Dagens köp: Inget köp idag.
Dagens mat: Potatisbullar.
Dagens kärlek: Mitt armband, min mobil och solen.
Dagens mående: Trött och glad.
Dagens ord: SHIRRIBIRRI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0