TIME TO LET GO!

Nya projekt på gång, dom där konservativa otacksamma tanterna kan slägga sig i väggen!
Hotell Linné here we come! Det blir nog roligt som det ser ut nu.

Jag har 1000000 saker att göra när jag tänker efter, men jag har inte kommit till den gränsen då man tar sig i kragen och gör det. Men det måste komma nu för det här går inte för sig. Jag har lite tråkigt om man säger, men jag skulle egentligen ta tag och göra alla saker då. Men nejdå, Therese har allt bestämt sig för att skjuta upp allt! Detta gör att jag orkar inte med mig själv. Och jag är fortfarande på sjukt bushumör, fast jag busade av mig lite igår i skolan. Men bushumöret går ner när jag tänker på allt negativt och allt dåligt som jag drass med. Jag borde inte göra det men så kan det faktiskt gå. Usch, vad jag känner att jag stressar på...

Ikväll ska jag unna mig blåbärssorbet - för det behöver jag tror jag.

SHIRRIBIRRI, vad jag fryser så nu måste jag slänga in mig själv i duschen!
:D

Hejhopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0