THE ONE WE ALL DREAM OF.

Min morbror, han är min idol. Han är lite knasig, men vem är inte liksom ?!
Han är lite bättre än andra och han har det en morbror ska ha.
Jag gillar han för han är störtskön. Han är som farsan Baloo :) Inte lika stor dock!
Han är inte rädd för att testa nya saker och har bra mycket mer efrafenhet
än andra i sin ålder. Han har nog gjort det mesta. Han har gjort allt och lite till kan 
man säga. Har har vart på dom flesta platser i världen också, men konstiga ställen också.
Bara som att flyga helikopter över Grand Canyon
 och sen stanna där på en klippa och dricka Champange. Det vill ju jag!
Nej nu ska jag sätta mig i soffan med släkten, och fortsätta prata med min idol och kika
på Let's dance så klart :)

Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0