SIMPLE KIND OF MAN.

Ännu en dag avklarad, det innefattade ganska mycket rent arbete, mycket varm choklad, en del kaos omrking chokladen och väldigt mycket skratt - så mycket skratt att det kom fram "jag kissar på mig". Men det var ju bara ännu roligare.
Så fort jag kom hem tog jag ett tunnare täcke runt mig och satte mig i solen på balkongen. Helt kopiöst underbart. Helt vindstilla och solen bara steker på - det är så det ska va'. Somnade till lite sådär, eller hamnade i en helt annan värld i alla fall och efter en timme tog jag beslutet att gå in. För nu är det bara att äta och sen packa tvätten och tvätta hela kvällen. Men jag gillar och tvätta så det är skönt att få det gjort.

Och hur glad är inte jag över att Marley and me har släppts på Dvdrip ?!
Jo du, hur glad som helst. Men inte bara det utan Bedtime stories också, har inte varit sugen på att titta på dom sämre kvaliteterna tidigare men nu blir det filmtittande.

Inte att glömma - det är Rent Hus ikväll. Jag och mitt städande..

Dags för att laga middagsmat.
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: keela

Tack vännen!

2009-03-18 @ 17:40:30
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0