PICKED ANOTHER ONE.

Tillbaka. Mådde inte alls bra i morse men jag röjde badrummet ändå. Fast kroppen slog tillbaka och jag var tvungen att gå och lägga mig efter jag ätit lunch. Kände att febern verkligen kommit. Men vi halv 4 klev jag upp och gjorde mig redo för tjejerna som skulle komma. Och det gjorde dom också lagom tills jag var klar. Vi drog stan' direkt och kikade massor. Jag hittade i alla fall solbrillor och vårjacka, vilket jag också var ute efter så det var ett plus.
Efter en middag var det en stressad Felicia som drog tillbaka till Tierp, och jag och Tonje lunkade sakta tillbaka till min lägenhet. Jag gillade denna eftermiddag/kväll. Och jag tycker det var väldigt tråkigt att jag inte kunde följa med dig hem nu Tonje.. Men det tar vi en annan gång.

Förresten kan jag verkligen tipsa om en Partykortlek som Tonje och Fille gjort. Det är en blandning av typ våghals och alla dom där spelen. Och helt klart mycket bättre tycker jag, för den är så annorlunda och massor av blandade uppgifter och frågor. Mycket bättre än andra. Den har tryckts i x antal upplagor och jag var den första kunden :D Men jag kan säga att den är helt klart värt de, det är ju 95 spelkort med 190 frågor och utmaningar! Det fixar festen, helt klart ;)

Dags för sängen, för i morgon ska jag upp tidigt.
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Tonyeah and fillääääh

thessan e bäst!

2009-03-23 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0