MAKE IT, BABY!

Jag har egentligen en massa hundra saker att skriva ut men jag har liksom inte tiden just nu. För det ligger till såhär vet ni, jag har fått inneboende den här veckan. Mina inneboende kan man säga är snygga och väldigt bra och ja, såklart pratar jag om Tonje och Felicia, vilka annars? Tackar dom för att jag får sällskap och puss på Tonje som tog med sig sin boxer så att jag inte bara har 4an längre! Yesssss.

Jag saknar gymmet som en idiot. Jag känner mig jätteotränad även fast jag känner att jag inte tappat så mycket av träningen. Man vad är det egentligen som håller på att hända med mig kropp? Jaha, så nu är jag för lång för min kropp och min lunga släpper från lungväggen?! Äh, det är det nog inte, hoppas inte, det är nog bara Stuart. Men har inte tagit mig tillsjukhuset än, eftersom ljudet försvann som dom måste höra. Men vilket fall som helst så måste jag bli frisk och börja ta mig till gymmet igen. Det här funkar inte. Ätit riktigt god middag, och mina inneboende drog på träning så nu ska jag fixa lite.

Min dator är ganska dum i huvet' kan man säga. Det tar 10 minuter att starta, går inte att titta på film och lyssna på musik alls. Jag skojjar inte. Men tack för de, eller ja, tack för att jag har sällskap den här veckan! Och tack för att jag är född med ett bra tålamod för annars finns det finns en risk att den här hade legat på gatan nu.

Man skulle också kunna säga att jag ska på en väldigt bra bio imorgon, eller om den är bra vet vi ju inte. Men det verkar verkligen som så. Vi får väl se.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0