LISTEN TO YOUR HEART MY FRIEND.

Man skulle kunna säga att Stuart is back ! För det är han. varje andetag jag tar så hör jag honom.
(För er som inte vet så är Stuart ekorren som bor i mina lungor, och kurrar hela tiden - fast egentligen så är det bara jag som varit tätt inpå en lunginflammation x antal gånger, men kör ändå på Stuart.) Eller så har han väckt sin familj som han så gulligt skaffade i december, jag vet inte.

Min feber är verkligen inte bättre idag. La mig redan vid 21.oo igår och sov ändå till 08.oo i morse, vaknade och var kanonhet, hela jag kokade bestämt. Men jag reste mig upp och tänkte; "Nej men det här går nog bra!" Och gick till skolan på våffelkalas. En eloge till mig och Carro som gjorde goda våfflor! Men är huvudet dumt så får kroppen lida så som det så fint heter, och vid 13.30 begav jag mig hem, dags att kurera sig.

Lagom sjuk till helgen såhär, jag är grym på att pricka in mina sjukligheter.

Kvällen ägnar jag åt att tänka lite extra på en vän som frågade mig om "råd" ikväll. <3
Febern värker i ögonen till och med, dags att rycka ur linserna för det går inte bra tillsamamans med feber.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0