JAG VET VAD SOM MÅSTE GÖRAS.

Hemma igen efter besök hos syster. Och Axel är söt som socker, han är mosters prins<3
Jag tror egentligen bara att Helena ville att jag skulle komma för att hon skulle få flasha upp sin nya bil fast hon inte vill erkänna det ;) men helt ärligt så var den ju sjukt snygg.

Men nu är det dags att packa än en gång. Jag tycker jag inte jag gör så mycket annat än att åka, söder - norr, hit - dit.
Jag drar vidare mot Vallentuna idag. För att i morgon dra vidare mot båtmässan med min morbror med familj. Inte är jag intresserad av båtar så men det är så att min morbror ska byta båt och jag har redan sett båten jag ska spendera tid på i sommar, men i morgon ska jag få se den på riktigt. Det är lite kul. Och efter mässan drar jag till Tierp för fest! Det gillar vi!

Dags för att äta lunch.
Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0