IN THE END.

Slängde in mig själv i duschen nyss. Var så illa tvungen. Sen blev jag serverad väldigt god mat så nu är jag nöjd.
Kom hem till mamma och pappa igår tillsammans med Helena och Henke. Och när vi kom fram blev ungarna som var här uppe över veckan överlyckliga och vi åt allihopa en god middag. Sen blev det som alltid - Let's Dance.
Med tanke på ont om sängplats fick jag och min kära syster dela på min säng. Plus att katten skulle ha halva sängen och då blev det inte mycket plats kvar.
Min och Helenas konversation om ena katten innan vi sover;
- Katterna kommer väl inte in med äcklig råttor nu på natten vah ??
- Nej, det är typ 1 meter snö ute, svarar jag lugnt.
- .. Ah just de!

Man hör ett tassande ljud på golvet.
- Hon har väl ingen råtta nu vah ??!!
- Nej, det är fortfarande typ 1 meter snö ute! svarar jag övertygande.
- Men det låter som om hon äter något....
- Hon tvättar sig !!!!!

Ibland undrar jag liksom - skulle vi vara syskon?!

I torsdags åkte jag och syster Maddi till Flen av alla Sveriges ställen! Förstår att hon ville ha sällskap på resan, och jag konstaterade att jag nog aldrig kommer flytta till Flen, det är en sak som är säker. Där i alla fall hämtade vi en liten Chippen, precis 8 veckor gammal (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0