I KNOW YOU.

Halva veckan har redan gått och det har gått fort. Men det är bra, för helg vill jag ha :)

I söndags blev det mat på MAX vilket aldrig brukar hända men halva familjen kom dit och jag bara älskade det, maten också, den var kanon! Sen blev det mamma, pappa och barnen som for vidare och jag drog vidare med syster och hennes pojkvän. Och rätt var det var så var jag inte längre ensam i lägenheten, nejdu. Jag hade fått besök av Peter och Noffe, som dock inte var riktigt nykter sådär när dom kom ner. Och jag ska inte säga att det var en bra natt, något av det värsta laget. Men jag överlevde ju med bara två timmars sömn. Dock kom känslan av att "gör-vad-som-helst-för-att-få-sova" en bit in på dagen. Men jag somnade senare i soffan vid 7-tiden, sittandes såklart - som alltid. Idag drog pojkarna tillbaka mot dom norrländska skogarna och jag drog mot skolan. Men det var trevligt att dom kom ner en sväng, för jag vågade då titta på Beck i söndags, haha.

Idag var jag på gymmet efter skolan och det var bra och jobbigt. Eftersom jag varit sjuk till och från så har jag inte varit där på länge. Imorgon ser det antagligen ut som om att jag drar mot väsby för att åka med syster och hämta en bebis!
En hundbebis som jag kommer antagligen bli helt kär i.

Förresten blev jag ledsen över att jag trodde Rent Hus började idag som det inte gjorde. Attans. Nu sitter jag och fryser som en idiot som alltid och måste nog försöka värma mig för detta klarar jag inte. Fy fan för kyla.

Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Ragge

haha, dom försökte få med mig att supa. Idioter hahahaha :D

2009-03-11 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0