HAPPY BIRTHDAY.

Det är ingen vanlig dag för Felicia blir 19 år idag. Klart det ska firas.
Felicia är en sån som alla behöver i sin närhet. Hon är liksom allt.
Väldigt uppbokad kan hon vara ibland och det kan vara lite tråkigt,
men hon bangar aldrig på något. Frågar man och tiden finns, klart hon är på.
När Felicia blir arg, kan man säga att, hon blir ARG! Det ska gudarna veta.
Men det är bara bra, man ska inte låta sig sättas på! Hon är lite mycket
bitch ibland, men det är också behövligt för hon är ändå helt underbar.
Men det är därför jag gillar henne, tycker om henne så mycket också för att hon
springer som en nallebjörn! Ni kan inte ana hur gulligt det är. Man skrattar
varje gång, men det gör man åt Filles förvirringar också. Hon är ganska
duktig på att tappa bort saker. Man blir liksom inte förvånad om det händer.
Hon kan bli lite less på sig själv ibland tror jag, men grejjer kommer ju fram
så småningom. Oftast i alla fall. Och det kan vara lite överallt. Ibland kan
det vara så att det står ute på bron hemma hos henne av någon anledning och
ibland får man hämta det på Upplysiningen inne i stan! Men det spelar ingen
roll det heller. Hon är Felicia och vi gillar henne precis som hon är <3



I helgen ska jag passa på att ta lite kort på henne,
detta är ett gammalt kort, men jag gillar det (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0