.. BUT YOU'RE PRETTY MESSED UP TOO.

Haha, även idag har jag skrattat massor. De senaste dagarna har jag skrattat mycket och det blir jag bara gladare av, och det är ju bara bra känns det som, jag behöver det, som Tonje säger!
Idag när vi satt och skrev budget angående Kuratorernas rum som vi gör om, så slog Carro Hanna i skallen bara sådär! Blev ett mindre "Aj" som kom ut men det var inte så allvarligt och alla fnittrade lite. Så frågar Hanna varför hon gjorde så, då svarar Carro "MAN FÅR!" helt oskyldigt. "Det är Therese som lärt mig! (med oskyldigaste blicken)" Alla började asgarva. Och jag låg på mage mitt på bordet och skrattade minst lika mycket. Carros argument var att hon varit för mycket med mig och att hon också säger det nu när det gäller allting. Haha, men som alltid så är det inte lika roligt att berätta.

Vilket fall som helst ska jag bli kidnappad i morgon. Tror det kommer bli roligt. 4 tjejer i en bil och kidnappning och allt - jag gillar det.

Imorgon är det någons födelsedag (;
 Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0