BOSSE IS RIGHT!

Vilka länder har du varit i?
Spanien, Tyskland, USA, Thailand, Malaysia, Frankrike
och Norge vad jag kan komma på ;b


Vilken är favoritresan? Varför?
Måste nog vara Thailand andra gången.
För landet, människorna och värmen är underbart.


Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Man kan alltid göra något skoj, men jag vill ha värme och sol.
Det är den anledningen jag nog helst åker för, avkoppling.


Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska överhuvudtaget.)
Uppsala! Något större än det vet jag inte just nu.


Vad vore den absoluta drömresan?
USA igen, fast mer åt Californien och det hållet.
Eller Thailand igen för massa avkoppling och värme.
Eller en safari i Afrika och få se lejon och andra djur.
Alla under minst 3 veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0