BLAME MYSELF.

Veckan har varit smetfull. Men det har varit roligt det också.

I måndags var mina vänner jättesnälla och lät mig gå tidigare så jag fick spendera min eftermiddag med min mamma som jag inte kommer träffa på väääääldigt länge - vilket faktiskt gör riktigt ont, men jag ska se till att dagarna går fort minsann! Förövrigt så får den dagen högsta poäng för den var kanon. Fick spendera tid med 2 av 3 systrar också. Klockrent helt enkelt. Som om inte kvällen klådde allt dessutom.

Tisdagen, ja, då ringde min mamma och vill att jag kommer dit till Väsby efter skolan så vi kan spendera lite mer tid innan hon drar vidare och så klart gjorde jag det och även den här dagen blev jättebra. Verkligen glad över min mamma och syster som körde hem mig till Uppsala så jag slapp åka tåg sådär mitt i natten!

Idag har det varit en skoldag med chokladkalas, och det satt inte fel. Men det blir våfflor till middag i alla fall, och såklart blir det våfflor imorgon då vi ska ha våffelkalas på skolan. Tummen upp.

Nu har min mamma sagt hejdå till mig och min systrar i alla fall, jag saknar henne redan.
Jag ska krypa ner och sova en liten stund och hoppas på att förkylningen ger upp. Fast drömma kan man ju för den lär ju inte försvinna närmaste veckan om man heter Thérése. Men jag struntar ju i den, jag kör järnet ändå.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0