WHEN LOVE TAKES OVER!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEEEENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!! sjöng man x antal gånger. Nog var det jävligt kallt och grått men humöret var på topp, precis som det ska vara. Och efter en väldigt lång studentdag på skolan som inte kunde blivit bättre, då man fortfarande inte förstått vad som hänt, drog det hela vidare till en väldigt lyckad studentfest på Birger Jarl, åhejåhå! Toppenbra dygn, fast att man inte riktigt fattade vad de var som firades. Sen en natt med tre timmars sömn blev det studentmottagning, och inte heller kunde den ha blivit bättre! Så tack alla som gjorde min studenthelg!

Nu är det måndag och jag är påväg ner till Uppsala igen efter en snabbvisit hemma i skogarna. Japp, och jag måste ta vara på dom sista dagarna i Uppsala nu, för fy fan vad det är hemskt att lämna det. Det tillsammans med att man tog studenten är i sig en ren katastrof eftersom man lämnar det man haft i tre års tid. Alla dessa människor, alla dessa ställen och denna underbara stad. Det är hemskt och jag vill verkligen inte, men vad gör man?!

Imorgon är det dags för hudvårds-hejåhå, jag vet inte riktigt vad, men jag är värdinna! Sen får vi se vad resten av veckan består av. Jag har i alla fall bestämt att jag ska på picknick om det är någon som vill med!

Dags att åka vidare på detta tåg, återkommer.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0