HAR DU TID ELLER?

Oj, dagarna har gått fort fram, flygande fart.

Midsommaren spenderades på Gräsö och Öregrund, vi tackar för det! Allt var väl trevligt men kylan förstörde det mesta. Ingenting blir roligt i 7 grader. Så jag och Michaela hoppade på bussen i skaplig tid, för att få sova i våra egna sängar.

Midsommardagen blev bättre enligt mig. Jag tog med mig mitt pick och pack och Michaela och drog till Vallentuna för poolparty. Tummen upp! Det blev både pool, badtunna, bastu och bubbelbadkar för hela slanten! Och det är mysigt när man är 11 personer på toan och i lilla bastun! Skön stämning och glada människor, sånt kan man inte få nog av. Sen maten som var det närmaste klockren man kan komma. Kvällen bestog också av sköna kommentarer som; Har du tid eller?, Hur lång tid tar de? Ah, lite internt men herrgud så mycket skratt. Jag som tog med mig kameran för att verkligen få massa kort från kvällen men såklart var det slut på batterierna. Det är sånt som händer. Tackar för kvällen i alla fall.

Nu är tågåkar-thessan i farten igen. Just nu befinner jag mig i norr och dags för middag.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0