FÖRLORARNA!

Här sitter jag och sitter med blandade känslor. Fortfarande konstant fundering på om det verkligen är slut på livet på guc?! Vad ska jag göra denna sommar?! Och ska jag verkligen våga följa mina drömmar i sensommaren?! Har inte riktigt gått ut med det än eftersom det inte är säkert dock.
Alldeles förvirrad för detta. Men en sak vet jag och det är att jag ska ta med mig min michaela och åka ner till uppsala på söndag igen och att vi ska ut och göra stan osäker. Jag behöver en dos av det, av staden och av människorna. Alltid detta tjat om hur mycket jag trivs i uppsala, ah må så vara. Men jag fastnade totalt för uppsala redan när jag flyttade dit och jag vill inte lämna det som varit mitt liv nu.

Just nu skulle det inte vara fel med att få lite värme och sol, och jag skulle nog vara den lyckligaste människan i världen om jag hade kunnat åka utomlands nu med lite människor, ah troligen.

Men det är inget att sura över för nästa vecka är det midsommar! Om bara vädret tillåter kan det blir mer än klockrent, näst intill helt oplanerat dock men ändå. Men var ska folket vara, samma som förra året, är det fortfarande de som gäller? Det måste jag allt kolla, sen har jag ett poolparty att styra upp, plus att jag ska nog bege mig en sväng till norge och sen också åka båt. Hejåhå, nu hade jag ju helt plötsligt en sommar planerad. Men det är inte mycket tid att vinka på så det är dags att sätta fart.

Nu måste jag sätta fart med Designprojektet till Odenslunda-skolan. Och sen ska snickar-brallorna på, för jag ska hjälpa pappa!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0