CHAMPION!

Haha, många glada besked både idag och igår och endå lyckades jag tappa en del av gnistan när jag nu är på väg ner. Kan det vara för att jag stannade i det där jäkla gävle?! Jag vet inte. Jag borde vara som en studsboll, men det ska jag snart styra upp för det finns människor som kan hjälpa en lite på traven, bara en lite putt sådär :)

Numera får jag gå under smeknamnet Tåg-Thessan också, dags att vila lite från tågen kanske?!
Stort frågetecken över morgondagen också, vet inte riktigt vad man ska känna heller. Jag kanske byter riktning helt och drar till sommarstugan, fast hur fan ska jag ta mig dit? Återstår att se vad som händer!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0