YOU CAN'T SAY IT'S TOO LATE!

Lagom seg idag, skulle tro de. Denna helg började först med lite sent studentfirande i fredags men det var jättemysigt! Sen tidigt igår var det jag som fick snyggt främmande, såklart min Fille kom! Nu skulle hon allt få komma ut på fest i den norrländska skogen, vilket kan vara lite annorlunda. Dagen blev varm med toppenväder, såklart jag trivdes när jag slapp frysa. Sedan blev det hemfärd en kort stund och sen tillbaka igen för fest! Tyvärr har jag såklart dragit på mig en ny infektion i kroppen eftersom jag varit frisk för länge?! Så det var lite tungt fram och tillbaka, men alkoholen gjorde susen, körde vi järnet? Klart vi gjorde, och det var helt kopipöst mycket skratt, det var ett tag sen kändes det som. Och alla människor jag träffade för kvällen, det var riktigt trevligt. Längesen man såg dig var nog en mening för kvällen. Och guld värd att Tommy var snäll och gav skjuss hem. För vi drog hem och köjjsade. Jag hoppas Felicia inte blev allt för avskräckt trots allt. Suveränt helt enkelt.

Nu när jag sett klart på Walk the line är det dags att sova.
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Tonje

jag saknar dig så sjukt mkt thessan... :/

2009-07-20 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0