WE'RE RUNNING IN CIRCLES AGAIN!

Busigt. jag känner mig på riktigt bushumör just nu. Vet inte varför, men massa energi och jag vill busa. Men inte ens katterna vill busa, dom bara sover hela dagarna! Jag har väl gått och blivit lite "huggevill" som min kära pappa skulle säga. Mycket möjligt.

Förövrigt köpte jag nya skor för ett tag sen, och jag är nog kär i dom tror jag. Nog också det bästa köpet på länge, eller det bästa, kanske det bästa för att jag inte köpt något på länge.. I alla fulla fall så är dom helt klockrena, och hur är det egentligen möjligt att att par klackar på 11 cm kan vara så jävla sköna att gå i ? Fattar ingenting, men dom är suverän!



Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Har lagt till dig nu :)

2009-07-21 @ 21:48:26
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0