VAD ÄR DET SOM GÖR ATT JAG ÄR KVAR FAST JAG HAR SAGT ATT JAG SKA GÅ?

Ja nu när alla vet om det så spelar det ingen roll ifall jag skriver om det. Nu är det ju även en bra bit på väg.
I höst är det jag som flyttar från Sverige, och ja, jag längtar faktiskt. Något datum vet jag inte på grund av alla ändringar som gjorts. Dock hoppas jag inte det drar ut på tiden, för jag vill iväg snart. USA here i come. Det ska bli spännande men jag räknar också med att det kommer vara jobbigt ett tag, men tänker jag låta rädslan stoppa mina drömmar ? Skulle inte tro de! Jag hopas allt går vägen nu, och att jag kommer iväg. Minst ett år borta, ja du, jag har nog inte förstått riktigt än..

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0