TOO LITTLE, TOO LATE!

Ojojoj, vilket äventyr jag varit på idag. Fast om det är sådär jättemycket bra som har hänt vet jag inte men äventyr, de var de i alla fall! Dess värre har denna dag gett mig huvudvärk3000, jag har sån huvudvärk. Inte vill de gå över heller.

Inatt fick jag ett oroväckande samtal också, fast när jag vaknade så var det inte så farligt. Förövrigt hade jag knäppt kort på soluppgången också, bra gjort sådär i sömnen. Ända jag har är ett svagt minne av att jag står i fönstret med kameran sen är det mörkt. Men bilderna jag tittade på idag blev ju helt okej, så tummen upp!

Imorgon börjar ännu en ny vecka, dom bara försvinner, det är inte okej. Jag vill inte.
Men lugn i bussen, den 26e är det ju storparty! Woohoo, värdelöst med detta väder men vad gör man ? Äre' fest så äre'!

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Amira

hej på dig!

Kul att du med ska åka som au pair! =)

Jag har prel datum den 17 augusti!!

vad har du för datum?

adda mig på facebook om du har det eller på msn; [email protected]

så kan vi snacka au pair stuff där!!

har väntat på match sen 12 maj btw!

men de håller på och letar för fullt, så det ska gå bra och hoppas det går bra för dg med =)

2009-07-13 @ 21:12:10
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0